Veel gestelde vragen:

BEZORGING:

Moet ik thuis blijven voor mijn bestelling?

De meeste zendingen passen door de brievenbus en worden verzonden met PostNL Brievenbuspost, je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
​Afhalen is mogelijk, hierdoor komen de verzendkosten te vervallen. 
Gebruik hiervoor de code: afhalen 
Afhalen is uitsluitend mogelijk op afspraak! Maak hier je afspraak

Ik heb mijn adres/ huisnummer verkeerd ingevuld
Oeps, een foutje is snel gemaakt. Als je bestelling nog niet is verzonden is aanpassen geen probleem.
​Maar wees snel want het kan zijn dat je bestelling dezelfde dag nog op de post gaat.
Neem dus zo snel mogelijk contact op via info@sissoires.nl of whatsapp: 06- 4285 4683
Is je bestelling al verzonden?
​*Bestaand adres: Zelf actie ondernemen
​*Niet bestaand adres/ huisnummer? Dan zal de zending indien alles goed verloopt retour worden gezonden.
Zodra het pakketje retour is ontvangen kan het opnieuw verzonden worden. Ik vraag hiervoor een bijdrage van 50% van de verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
​Indien voorraadig geld: Op werkdagen besteld en betaald voor 13:00 = dezefde werkdag verzonden.

Gepost opBezorgd op
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
Zaterdag/ ZondagDinsdag

 

 

 

 

 


Pakketpost en een brievenbuspakje kun je volgen via een Track & Trace Code

BESTELLING NIET ONTVANGEN

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen wat nu.
Door de gevolgen van Covid-19 en de komende feestdagen heeft PostNL het extreem druk en kan je pakket en of brievenbuspost écht behoorlijke vertraging oplopen.
Houd hier a.u.b rekening mee als je besteld. In sommige gevallen is een poststuk wel een week onderweg. Vraag me niet waarom het ene poststuk wel de volgende dag binnen is en het andere soms 3,4 of 5 dagen onderweg is maar in 99% van de gevallen word je bestelling écht afgeleverd, hetzij met de mogelijke vertraging. Ook al ligt dit buiten mijn bereik, mijn excuses hiervoor.

Brievenbuspost zonder Track&Trace niet ontvangen
Ik kan dus helaas niet zien waar jouw bestelling is blijven steken en waar deze zich op dat moment bevind.
Zelf kun je dit het beste volgen via de PostNL app. Onder "mijn post" kun je zien welke brievenbuspost er naar jouw onderweg is.
Na een week nog niets ontvangen? (uitgaande van de verzenddatum en niet de besteldatum) Neem dan even contact op en vermeld hierbij altijd het ordernummer.

Pakketpost met Track&Trace
Via de Track&Trace code kun je zelf jouw pakket volgen.
 

Ik heb een melding ontvangen dat mijn brievenbuspakje is afgeleverd maar ik heb nog niets ontvangen.
Geen paniek!
De Track&Trace gegevens van een brievenbuspakje zijn minder gedetaileerd dan de standaard pakketten en werken ook net iets anders.
Heeft jouw pakket de status "onderweg" dan is jouw pakketje meegegeven aan de postbezorger (niet aan de pakketbezorger)
Zodra het pakketje de status "onderweg" heeft gekregen gaat de Track&Trace ervan uit dat deze binnen een bepaalde tijd is afgeleverd en word er automatisch na een bepaalde tijd de melding "afgeleverd" verzonden.
De postbezorger scant jouw brievenbuspakje namenlijk NIET wanneer hij deze in de bus gooit. Vandaar dat er een tijdsverschil zit in de melding en het daadwerkelijke ontvangen van jouw brievenbuspakje door de brievenbus. 
Meestal ontvang je het brievenbuspakketje vóór de melding "afgeleverd" maar in sommige gevallen heb je de melding dus voordat de postbezorger het heeft kunnen afleveren.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING
Via de volgende stappen plaatst je een bestelling bij ons:

1. Producten selecteren
Kies via de zoekfunctie of het menu het product van je keuze.
Met de knop 'Voeg toe aan winkelwagen' voeg je een product toe aan je winkelwagentje. 
Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan door op aantal te klikken. 
Met de knop ‘verder winkelen’ ga je terug naar de winkel. Heb je je bedacht? 
Klik op het kruisje om een product te verwijderen.

Indien je een kortingscode  hebt, vul deze dan in bij ‘kortingscode’. 
Klik daarna op ‘bereken korting’.Klaar met winkelen? Klik op ‘Bestelling afronden’.

Minimum bestelbedrag € 2,50

2. Versturen binnen 
Kies land.

3. Betaalmethode
Alle betalingen (Ideal, Afterpay, Machteging etc) lopen via Klarna.
Heb je een vraag over je betaling? Neem dan contact op met Klarna                                                                                     

4. Bestelling afronden
Je krijgt een overzicht van je bestelgegevens. Vergeet niet je bestelling te controleren.
Klopt alles? Vink dan aan dat je akkoord bent met onze algemene voorwaarden. 
Je kunt de bestelling afronden met de knop ‘bestelling bevestigen'.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Alle getoonde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2021 SISsoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel